Friday 18 November 2011

Angan-Angan Tak Perlu Di Bayar.

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera....
 Apa yang korang fikirkan sekarang nie...? Oke,,,,,for this time...aien nak cakap pasal DREAM... Ala....angan-angan korang la.. Apa yang korang nak jadi nanti...? Tiap-tiap orang mesti ada angan-angan, impian, atau pun harapan untuk masa depan diorang kan..?  Same like me.. :)
 Banyak sangat angan-angan aien...Haha...Tapi...entah bila la akan jadi kenyataan.. But..it is just small matter.. Nak taw sebab apa...? Angan-angan kan tak perlu di bayar.. So...fikir la apa pown yang kita nak fikir.. Selagi benda tu tak salah.. :))
Jangan la kita duk berangan benda yang tak masuk akal... Kalau tak..macam nie la jadi nye..tak pasal-pasal dapat pangkat gila..hehehe.. Kalau cam aien...aien suka berangan sesuatu yang simple-simple je.... Tapi..malu la nak kongsi ngn korang... :p Ingat taw...jangan pulak korang berangan nak jadi superman, spiderman, ironman...tu sume rekaan semata-mata.. Tiada kena mengena sama ada yang hidup mahupun yang mati.. Hahaha.. :))
Harapan hanya tinggal harapan jika tiada usaha.. Tapi dari mana datangnya harapan dan impian tu..? Yang nie hanya pada pendapat atau pandangan aien.. So..tak tau la orang lain macam mana..kan?
Angan-angan ----> Harapan ----> Kenyataan.
Itu pun jika di ( ----> ) diselitkan usaha untuk mencapainya...





No comments:

Post a Comment