Monday 22 August 2011

Fahamilah.....

Sumenye macam dah jadi xkena.. Xtaw di mana silapnye... Flow of real life mmg jauh berbeza jika di bandingkan dengan perjalanan cerita di dalam sebuah novel.. Adakah hidup sebenar akan bahagia di akhirnya? Hanya Tuhan Yang Tahu.

Aku tidak mengharapkan seseorang yg sempurna untukku.. Cukuplah seseorang yg membuatkan aku rasa sempurna apabila dengannya. Aku tidak mencari kemewahan..Tetapi..biarlah aku dapat merasai kebahagiaan.. Aku tidak mengukur paras rupa..Asalkan sejuk mataku tika memandangnya..

Tidak selamanya kemanisan itu akan kekal hingga ke akhirnya... Dan tidak semua kepahitan itu akan berterusan sehingga ke akhirnya.. Ketahuilah...setiap yang berlaku..Allah telah aturkan segalanya... Dia tidak akan menguji hambaNya, Jika hambaNya tidak mampu untuk menggalas cubaan itu.

No comments:

Post a Comment