Saturday 8 December 2012

The Mistake !

Assalamualaikum...

:: Jangan lah kau panggil aku lagi, tuk ada di sisimu. Janganlah kau kenang aku lagi. Kerana ku telah pergi. Hapus aku di hatimu..jagalah selalu dirimu seperti kau menjagaku..disaat kita bersatu dulu. ::

Disebabkan sepotong ayat, seseorang yang ikhlas kita sayang bisa terluka. Walaupun terkadang ayat itu hanyalah terbit di kotak fikiran kita..tidak terlintas di hati kecil untuk melukai sesiapa. Oh Hati ! Be alert..
Hmm…tapi..kita manusia takkan pernah terlepas dari melakukan kesilapan..disebabkan itulah we should learn from the mistake..
Kita merancang, Allah juga merancang..tapi perancangan Allah itu jauh lebih baik. Bila saya terjatuh dari landasan, Dia bangunkan saya. Bila saya tersesat, Dia memberi cahaya melalui liku-liku kehidupan. Terima kasih Ya Allah…sungguh indah kehidupan ini..
 
Andainya tiada ujian dariMu, pasti ramai yang tersasar dari arah tujuan kehidupan ini.

 .**, ,**.
 *.   * .*
    *. .*
      *   Untuk insan tersayang…saya sayang awk selamanya..kerana Allah.
Moga awak yang terbaik untuk saya.
 "Cinta itu tidak pernah disedari, sehingga tiba saat perpisahan."

No comments:

Post a Comment